Aktuálne zprávy z Brumly

Informácie z Brumly o prevádzke

Aktualizace: 13.5.2020 10:50

 

Brumla.sk funguje?

Áno, máme to šťastie, že sme zdraví a naša prevádzka nie je zo zákona prerušená. Obmedzili sme ju a pridávame menej noviniek. Časť z nás nepracuje vôbec alebo iba v obmedzenom čase. V súčasnej dobe je pre nás priorita zdravie a bezpečie nás všetkých

Aj počas nepriaznivej situácie sa snažíme zachovať bežnú prevádzku a byť tu pre vás. Aby ste mohli naďalej objednávať, my vám zasielať objednávky, vybavovať požiadavky a odpovedať na otázky či riešiť reklamácie.

 

Pridávate nový tovar?

Áno, neustále pridávame nový tovar v štandardných časoch v pondelok a štvrtok o 8:00. Ponuka je v tejto chvíli menšia. Akonáhle bude situácia opäť dobrá, a my veríme, že tomu tak bude čoskoro, opäť sa vrátime k rozsiahlej ponuke, na ktorú ste zvyknutí.

 

Odosielate objednávky?

Áno, zásielky posielame do Zásilkovne, Slovenskou poštou a DHL.

Upozorňujeme, že Slovenská pošta zásielky nerozváža na adresu, ale zanechá vám oznámenie a vy si balíček na vašej pošte vyzdvihnete osobne. Odberné lehoty Slovenská pošta predĺžila. Viac info nájdete na ich oficiálnej stránke.

DHL má tiež zavedené svoje opatrenia, viac o nich nájdete na ich stránke.

Zásilkovna - viac o nich nájdete na ich stránke.

 

Platba na dobierku alebo vopred

Prosíme vás, vyberajte si predovšetkým úhradu vopred. Bezhotovostný styk je pre nás bezpečnejší.

 

Môžem poslať reklamáciu?

Určite môžete, zásielky prijímame. Nie je však problém zaslať nám tovar späť s oneskorením. Stačí iba vratku ohlásiť a odoslať ju môžete kedykoľvek inokedy.

 

Môžem si nechať predĺžiť rezerváciu?

Áno, stačí sa nám ozvať. Rezerváciu vám na vašu žiadosť radi predĺžime.

Ako všetci vieme, situácia sa neustále mení. Na všetky zmeny budeme reagovať podľa nariadenia vlády, prípadne podľa vlastného úsudku a to vždy vzhľadom na zdravie nás všetkých.

 

Prajeme pevné zdravie a dúfame, že bude čoskoro opäť dobre.